statystyka
wtorek, 27 marca 2012
I FEEL FINE. I FEEL FINE. I FEEL JUST FINE.

Valerija Kelava / Y-3 Spring 2012

środa, 21 marca 2012
LEGO: ĆWICZENIA Z WYOBRAŹNI

Projekt najnowszej - i moim zdaniem niezwykle czarującej - kampanii Lego powstał przy udziale niemieckiej agencji Jung von Matt. Genialny w swojej prostocie pomysł opiera się na minimalistycznych reinterpretacjach postaci z naszych ulubionych kreskówek. Budulec? Klocki Lego, oczywiście! A zatem: włączamy wyobraźnię i zgadujemy, kto jest kim :-)

LEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINE

czwartek, 08 września 2011
25 SPOSOBÓW NA JESIEŃ WG MARGARET HOWELL

Margaret Howell AW '11 LookbookMargaret Howell AW '11 LookbookMargaret Howell AW '11 LookbookMargaret Howell AW '11 LookbookMargaret Howell AW '11 Lookbook 

Margaret Howell

poniedziałek, 08 sierpnia 2011
3 KOLORY

Frida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas SjödinFrida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas SjödinFrida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas Sjödin

Frida Gustavsson // H&M zima 2011

Zdjęcia: Andreas Sjödin

wtorek, 02 sierpnia 2011
TANGA MOREAU

 Tanga Moreau by Dancian for Marie Claire Italia August 2011

fashion gone rogue

13:50, heike_kitsch , edytoriale
Link Dodaj komentarz »
środa, 27 lipca 2011
VEGAN LEATHER

free people vegan leather jacket

free people vegan leather skirt

free people vegan leather trousers

free people vegan leather dress

freepeople.com

wtorek, 12 lipca 2011
KAITEN MOKUBA

02:43, heike_kitsch , muzycznie
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 02 grudnia 2010
JAK KURT COBAIN

alexa chungalexa chungalexa chungalexa chung

“I said, ‘I’m going to America and they’re going to try and make my hair shiny and I don’t want it. I want to look like Kurt Cobain.' ” /Alexa Chung for NYT Style/

niedziela, 05 września 2010
SPECIAL ITEMS

Kto powiedział, że gadżety i dodatki od projektantów muszą być nieziemsko drogie? Dizajnerskie drobiazgi mogą być dostępne dla każdego, a ich ceny zamiast zwalać z nóg, powinny raczej wywoływać uśmiech na twarzach potencjalnych nabywców - przekonuje (z powodzeniem!) Marc Jacobs. Stworzona przez niego linia produktów o nazwie 'Special Items' to zbiorowisko przeróżnych przedmiotów, które łączy to, że są one super tanie i super słodkie, często wręcz balansujące na granicy dobrego smaku i kiczu. Ich ceny zaczynają się już od jednego funta i w znakomitej większości przypadków nie przekraczają granicy funtów dziesięciu. Wielbiciele Jacobsa o mniej zasobnych portfelach mogą więc bez poczucia winy wybierać między plastikowymi pierścionkami, bransoletkami we wszystkich kolorach tęczy, kaszmirowymi skarpetkami, kredkami, notesami, breloczkami, parasolami, ręcznikami plażowymi, długopisami w kształcie pomadek do ust... Lista jest długa i pełna niespodzianek :). Wśród 'Special Items' nie zabrakło oczywiście 'specjalności' pana domu, jakimi bez wątpienia są torebki i portfele. Marc kusi nas zatem wieloma fasonami wyjątkowo szykownych eko torbeb, nie zapominając przy tym o amatorkach bardziej klasycznych toreb ze skóry naturalnej. 'Special Items' to również kilka basicowych elementów garderoby (vide sweterki z kaszmiru, proste dżinsy, skórzane paski czy białe bawełniane koszule) oraz pokaźna kolakcja t-shirtów z zabawnymi nadrukami. Te ostatnie zasługują moim zdaniem na szczególną uwagę, gdyż dochód ze sprzedaży większości z nich przeznaczany jest na cele charytatywne.

'Special Items' dostępne są wyłącznie w oficjalnych sklepach Marc by Marc Jacobs, także przy najbliższej podróży zagranicznej konicznie sprawdźcie, czy przypadkiem nie będziecie w pobliżu jednago z nich. Jeśli tak - zjarzyjcie tem koniecznie, choćby pod pretekstem zakupienia prezentów dla stylowych przyjaciół i krewnych ;)

marc jacobs special items

Źródło zdjęć: marcjacobs.com

sobota, 04 września 2010
GREY

Karlie Kloss by Chadwick Tyler, Grey Magazine F/W 2010

Karlie Kloss w odcieniach szarości sfotografowana przez Chadwicka Tylera. Grey Magazine Jesień/Zima 2010. Okładkowa perfekcja.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 18