statystyka
wtorek, 24 sierpnia 2010
TOREBKI Z PIEPRZEM

Moja torba idealna przeznaczona do codziennej eksploatacji musi spełniać kilka zasadniczych warunków. Przede wszystkim musi być wykonana z naturalnej skóry, coby nie straszne jej były zmienne warunki atmosferyczne, a upływające dni, tygodnie, lata dodawały jej uroku i charakteru, a nie rozdarć, przetarć i odkształceń. Po drugie - prostota formy. Jako wielbicielka minimalizmu lubię rzeczy o klasycznych kształtach i pozbawione zbędnych udziwnień, bo takie nie tylko pasują do wszystkiego, ale też są ponadczasowe. Żeby jednak nie było zbyt nudno, moja torba powinna być wyposażona w jakiś interesujący detal. Coś, co pozwoli wprawnemu oku dostrzec w niej torbianą osobowość i sprawi, że mimo wszystko będzie inna niż inne :) Co jeszcze? Ano ma mieć podszewkę, najlepiej w jakimś ciekawym kolorze lub wzorze (bo w końcu liczy się wnętrze...). Ma być sensownych rozmiarów, by bez problemu pomieścić wszystkie Niezwykle Niezbędne Przedmioty i wagi lekkiej - Przedmioty same dbają o muskulaturę moich kończyn górnych, torebka zupełnie nie musi im pomagać. Fajnie by też było, by cena nie zwalala z nóg...

Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, jak trudne jest znalezienie tworu zbliżonego do powyższego opisu. Trudne, ale nie niemożliwe. Z pomocą bowiem przybywa nam Maja Łagoda, która od niedawna tworzy takie właśnie torby idealne. Jej "torebki z pieprzem" są oryginalne i przyjemne dla oka, a do tego urzekają starannym wykonaniem i wykończeniem - rzecz nieomal niespotykana wśród sieciówkowych klonów. No i co można je kupić przez internet, do tego w bardzo przyjaznych cenach. Nie wiem jak Wy, drodzy Czytelnicy, ale ja jestem bardzo na tak!

Maja Łagoda - torebki z pieprzem

Zdjęcia: Maja Łagoda

środa, 04 sierpnia 2010
WARSTWY NIEDOSŁOWNIE

Alberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaign

Monika 'Jac' Jagaciak i Sigrid Agren w jesienno-zimowych reklamach Alberty Ferretti. Pozornie prosta i niewydumana, moim zdaniem jest to jedna z najciekawszych i najlepiej sfotografowanych (za obiektywem fenomenalny Paolo Roversi) kampanii nadchodzącego sezonu. A jakie są Wasze typy, drodzy Czytelnicy?