statystyka
środa, 21 marca 2012
LEGO: ĆWICZENIA Z WYOBRAŹNI

Projekt najnowszej - i moim zdaniem niezwykle czarującej - kampanii Lego powstał przy udziale niemieckiej agencji Jung von Matt. Genialny w swojej prostocie pomysł opiera się na minimalistycznych reinterpretacjach postaci z naszych ulubionych kreskówek. Budulec? Klocki Lego, oczywiście! A zatem: włączamy wyobraźnię i zgadujemy, kto jest kim :-)

LEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINELEGO IMAGINE

poniedziałek, 08 sierpnia 2011
3 KOLORY

Frida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas SjödinFrida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas SjödinFrida Gustavsson for H&M Winter 2011 by Andreas Sjödin

Frida Gustavsson // H&M zima 2011

Zdjęcia: Andreas Sjödin

środa, 04 sierpnia 2010
WARSTWY NIEDOSŁOWNIE

Alberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaignAlberta Ferretti AW 2010-2011 campaign

Monika 'Jac' Jagaciak i Sigrid Agren w jesienno-zimowych reklamach Alberty Ferretti. Pozornie prosta i niewydumana, moim zdaniem jest to jedna z najciekawszych i najlepiej sfotografowanych (za obiektywem fenomenalny Paolo Roversi) kampanii nadchodzącego sezonu. A jakie są Wasze typy, drodzy Czytelnicy?

niedziela, 01 listopada 2009
MIĘDZY CZARNYM A CZERWONYM

Poniższe zdjęcie ma w sobie jakąś niesamowitą moc. Czarna sukienka, krwiście czerwone usta, jakby lekko potargane włosy, a gdzieś pomiędzy tym wszystkim - masywny naszyjnik. Całość precyzyjnie wyważona, perfekcyjna po prostu. Loan Chabanol w obiektywie Erica Traore, kampania biżuterii marki Baccarat.

Loan Chabanol by Eric Traore, Baccarat campaign

Zdjęcie via fgr.

środa, 09 września 2009
MIĘKKIE KRAWĘDZIE

Czy kiedykolwiek zdarzyło się Wam, drodzy Czytelnicy, wejść do sklepu z ubraniami i poczuć, że chcialibyście przymierzyć lub co gorsza - K U P I Ć  W S Z Y S T K O, co się w nim znajduje..? Stracić poczucie czasu w przymierzalni i w ogóle zapomnieć, że istnieje cokolwiek POZA NIĄ..? Jeśli nie, polecam wyprawę do COSa. Od razu jednak uprzedzam: nie będzie łatwo! Zachowanie umiaru, zdrowego rozsądku czy elementarnego choćby opanowania w obliczu tylu wspaniałości na raz może okazać się zadaniem ponad ludzkie siły.

COS (skrót od 'Collection Of Style') to młodsza i bardziej wyrafinowana siostra HΜ. Rodzice niby ci sami (Hennes & Mauritz), a podobieństwo latorośli - znikome :) COS ma naturę cichą i spokojną, lubi stonowane kolory i kameralne wnętrza. Odznacza się zamiłowaniem do klasycznego stylu przełamanego interesującymi detalami. Zamiast szybkiej, masowej mody, proponuje ponadczasowe projekty i świeże interpretacje klasyków. Ceny co prawda wyższe niż w haemie, mniej więcej na poziomie Zary, jednak w kontekście wysokiej jakości naturalnych tkanin (głownie jedwab, wełna, bawełna, kaszmir) i starannego wykonania - raczej niewygórowane.

Moja pierwsza wizyta w raju miała miejsce prawie rok temu. Wybrałam się tam bez żadnych specjalnych oczekiwań - ot, po prostu chciałam się zorientować, co nowego wymyślili marketingowcy ze Szwecji. Próg sklepu przekroczyłam całkiem spokojnym krokiem. Pół minuty później z tego początkowego spokoju nie zostało dosłownie nic - z każdym kolejnym przeglądanym wieszakiem narastało we mnie uczucie ekscytacji, euforii, czy wręcz dzikiego szału. Ubrania, które miałam okazję oglądać, były niesamowite: świetne materiały ujęte w niebanalne, pomysłowe, choć nieskomplikowane formy. Eleganckie asymetrie, architektoniczne kieszenie, suwaki lub guziki w mało oczywistych lokalizacjach, zakładki, dyskretne kontrafałdy - większość COSowych ubrań posiada jakiś element magicznie zmieniający zwykłe w niezwykłe Czułam się tak, jakby wszystko w tym sklepie zostało stworzone specjalnie dla mnie. Od tamtej pory wracam do COSa regularnie i zawsze wychodzę z torbą pełną nowych skarbów. Skarbów, które naprawdę znakomicie się noszą oraz wzbudzają zachwyt (i podejrzenia o prawdziwie dizajnerski rodowód :) wszędzie, gdzie się w nich pojawię.

Najnowsza kampania reklamowa COS, The Softer Edge, utrzymana jest w charakterystycznym dla tej marki minimalistycznym klimacie, gdzie ubrania nie krzyczą doniosłym głosem, jednak bez wątpienia odgrywają rolę pierwszoplanową. Znalazł się w niej również polski akcent: twarzą kampanii jest nie kto inny, a nasza własna Anna Maria Jagodzińska! COS takiego :-) Zdjęcia: Willy Vanderperre.

anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010anna jagodzinska COS fall/winter 2009/2010

 

I jeszcze COS na deser, czyli małe 'behind the scenes' z powyższej sesji:

sobota, 05 września 2009
NIGHTLIFE

Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010Jon Kortajarena for Mangano Fall Winter 2009/2010

Jon Koratajarena + Daria P. Mangano Fall Winter 2009/2010 by Maurizio Montani.

środa, 26 sierpnia 2009
MAKING OF

Spokojny, minimalistyczny i bardzo elegancki w swej prostocie film powstał przy okazji prac nad kampanią domu mody Gucci na sezon jesień/zima 2009. Autorami zdjęć są Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, zaś stylizacje to dzieło nieocenionej Emanuelle Alt. Trzeba przyznać, że do promocji swojej najnowszej kolekcji Gucci zwerbował piorunującą grupę modelek i modeli: Anja Rubik, Natasha Poly, Raquel Zimmermann, Myf Shepherd, Gerhard Freidl, Adrian Bosch, Abbey Lee Kershaw, Metvey Lykov, Jacquetta Wheeler, Jamie Bochert, Dree Hemingway, Christian Brylle, Benoni Loos... Takie zagęszczenie najgorętszych twarzy świata mody może przyprawić o lekki zawrót głowy :)

sobota, 01 sierpnia 2009
ALEXA CHUNG PRZEJMUJE KONTROLĘ NAD ŚWIATEM!!!

Co prawda na razie mowa tylko o świecie mody, ale od czegoś przecież trzeba zacząć ;)

Szybki 'nius' dla wszystkich wielbicieli Alexy Chung: nasza ulubienica na dobre podbiła Amerykę Północną! A wyraża się to tym, że już nie Daisy Lowe, a Alexa właśnie, będzie firmować swoją twarzą europejską kampanię DKNY Jeans na jesień/zimę 2009. Zdjęcia wykonane przez naszego dobrego znajomego, Scotta Schumana, już za klika tygodni zaczą pojawiać się w prasie - mniej więcej w czasie, gdy nowa kolekcja DKNY trafi do sklepów. Sam pan The Sartorialist podobno wprost nie mógł się doczekać spotkania z Alexą podczas pracy nad sesją. Ja go doskonale rozumiem, tylko co na to Garance..?

alexa chung dkny jeans campaign fall/winter 2009/2010

Zdjęcie: graziadaily.co.uk

wtorek, 28 lipca 2009
LILY LAGERFELD

Lily Allen w kampanii promującej nowe torby Chanel - Coco Cocoon - wygląda jakoś inaczej: intrygująco, nieco zaskakująco i na pewno bardziej stylowo niż zwykle. Może to te czarno-białe ubrania na czarno-białych zdjęciach? Może to te ostre, precyzyjne fasony? A może ciemne okulary i skórzane rękawiczki bez palców? Kogoś mi to przypomina, tylko... kogo?!?

lily allen in chanel coco cocoon bag campaign

PS: Z tego wszystkiego prawie zapomniałam napisać o samych torbach, które są dosyć pomysłowe. Otóż z pozoru zwykłe i proste, od środka są 'szanelowo' pikowane. Najlepsze jednak jest to, że w wyniku kilku szybkich ruchów środek staje się wierzchem, a wierzch - środkiem. Tak, tak, Coco Cocoon to torby dwustronne! Jakby się głębiej zastanowić, to można nawet myśleć o nich jak o dwóch torbach w jednej, zwłaszcza, że każda strona różni się nie tylko fakturą (gładka versus pikowana), ale też kolorem i zastosowanym materiałem. To jak dwie torby Chanel z opcją '-50%', tylko, że w tym wypadku nie musimy czekać na wyprzedaż :) Krótko mówiąć: opłaca się! Zaczynamy oszczędzać drogie Panie, do pażdziernika, kiedy to torby 2w1 pojawią się w sprzedaży, mamy jeszcze trochę czasu.

środa, 22 lipca 2009
SASHA PIVOVAROVA W KAMPANII H&M, ODSŁONA II

Kolejne urocze zdjęcia Sashy Pivovarovej w jesiennej kampanii H&M trafiły na strony kolorowych magazynów. Wcześniejsze podobały mi się bardziej, ale te tutaj też są niczego sobie :) Jedno jest pewne: Terry Richardson wie, jak wydobyć to COŚ z fotografowanych przez siebie kobiet. Paniom, którym podoba się czarno-biała sukienka ze zdjęć, zalecam wyprawę do sklepu, bo jak wieść gminna niesie, można ją już znaleźć na wieszakach w dziale 'Trend Ladies' (w Polsce linia 'Trend' dostępna jest niestety tylko w dwóch haemach: w Warszawie na Marszałkowskiej oraz w Galerii Krakowskiej w Krakowie).

sasha pivovarova by terry richardson, h&m fall/winter 2009/2010 ad campaignsasha pivovarova by terry richardson, h&m fall/winter 2009/2010 ad campaign

Źródło: tfs

 
1 , 2